Vraag & Antwoord Webshop Heuvel Horeca
Hieronder vind u een overzicht van de meest voorkomende 'vragen & antwoorden'. Heeft u een vraag welke niet in deze lijsten voorkomt, neem dan contact met ons op.
Hoe kan ik bestellen?
Bestellen kunt u via onze de webshop, per e-mail, de telefoon of per fax.
Hoe weet ik of mijn bestelling goed is overgekomen?
Wanneer u via onze site uw bestelling heeft geplaatst en uw e-mailadres juist heeft ingegeven, onvangt u direct, nadat u besteld heeft, via uw e-mail een orderbevestiging. Hierin staat een overzicht van uw bestelling.
Kan ik de voortgang van mijn bestelling controleren?
Als uw bestelling verzonden is, krijgt u via de mail een automatisch een bericht van verzending.
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Wij sturen de bestelde artikelen z.s.m op zodra het totaalbedrag, vermeld op de orderbevestiging is bijgeschreven op onze bankrekening of betaald is via iDeal of ander mogelijk betaalmethode. Ook is het mogelijk om achteraf te betalen middels een factuur of inkooporder. U dient dan binnen 14 dagen het verschuldigde bedrag te hebben overgemaakt op ons rekeningnummer o.v.v. het faktuurnummer.
Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
Annuleren is alleen mogelijk indien Heuvel Horeca de bestelling nog niet in behandeling heeft genomen.
Welke verzendopties worden gehanteerd?
De order wordt normaal verzonden door Van Eck uit Veenendaal. Als wij uw bestelling voor 18.00 uur aanbieden wordt deze de volgende dag bij u aangeboden. Wilt u de artikelen zelf komen ophalen. Dan rekenen wij uiteraard geen verzendkosten. Wij hebben de verzendkosten zo laag mogelijk gehouden, zie onze prijstabel onder menu "Bezorgen" op onze webshop.
Kan ik mijn bestelling ook retour sturen?
U heeft de verplichting om na aflevering van de door u bestelde artikelen te beoordelen of de producten aan uw verwachting voldoen. Indien u een product om welke reden dan ook niet wenst af te nemen, heeft u het recht het product binnen 7 dagen na aflevering aan Heuvel Horeca te retourneren. Dit dient te geschieden met een schriftelijke opgave van reden van de retourzending en vergezeld met de originele pakbon en of factuur. Het retour te zenden artikel dient in de oorspronkelijke, onbeschadigde staat in de originele verpakking en voldoende gefrankeerd terug gezonden te worden. Na ontvangst van de retourzending wordt het door u betaalde bedrag binnen 14 dagen teruggestort op uw bankrekening.
Welke betaalmethodes hanteren jullie?
- iDeal - Nederlandse betalingen, verloopt via MultiSafepay
- OverBoeking - Nederlandse betalingen, verloopt via MultiSafepay
- Direct eBanking - Voor Belgische en Duitse betalingen, verloopt via MultiSafepay
- Creditcard (Maestro, Mastercard en VISA) - Voor Nederlandse, Belgische en Duitse betalingen, verloopt via MultiSafepay
- Faktuur en Inkooporder - Voor Nederlandse, Belgische en Duitse betalingen
Wat is iDEAL?
Met iDEAL kunt vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw aankopen afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van uw beveiliginsmethodes van uw eigen bank. Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daar voor hoeft aan te melden.
Hoe werkt iDEAL, Overboeking, DIRECTebanking of Creditcard?
Bij het afrondproces van uw bestelling kunt u aangeven dat u met één van bovengenoemde betaalmethodes wilt betalen. Klik op de MultiSafepay-betaalknop en rond uw bestelling af. U komt nu in het veilige MultiSafepay betaalomgeving, waar u uw betaalmethode kunt kiezen. Nadat u een keuze heeft gemaakt volgt u stap voor stap het betaalproces en vult waar nodig is uw bank of creditcard gegevens in. Het bedrag wordt direct van uw betaalrekening afgeschreven en uw bestelling wordt verwerkt.
Ik ben mijn account gegevens vergeten, wat moet ik doen?
Dat is geen probleem. Via de link "Mijn Account" op de homepage kunt u een nieuw wachtwoord laten mailen. Dit wachtwoord wordt automatisch aangemaakt. U kunt dit, nadat u weer ingelogd bent, altijd weer wijzigen.
Hoe verander ik mijn account gegevens?
Als u om welke reden dan ook uw persoonlijke gegevens wilt wijzigen, kunt u dit doen via "Mijn Account" en dan bij "Account-gegevens". Hier kunt u alle gewenste informatie aanpassen.
Ik ben mijn e-mailadres verloren?
Neem dan contact op met klantenservice. Wij zullen uw identiteit proberen vast te stellen en zo uw e-mail adres proberen te achterhalen.
Heeft u vragen, of juist een opmerking, over deze rubriek neem dan contact met ons op.